неделя, 25 октомври 2015 г.

The Book Colour Tag

Видях този таг още когато беше публикуван, така че благодаря на Кая за тага. Просто чак сега ми мина мързела да си снимам рафта.



1.Изберете цвят - Избирам цвета бяло, не защото книгите са ми много от този цвят, най-много са в черно, а просто защото са много красиви самите корици.

2.Покажете всичките си книги от този цвят

3.Разделете книгите от този цвят на прочетени и непрочетени - Единствената книга, която имам в този цвят и не съм прочела, е "Кървава роза". Всички останали са прочетени отдавна.
 
4.Коя книга искате да прочетете най - много? - Ами, имам само "Кървава роза", така че след Вълчебиле и още някоя друга...

5.Коя е любимата ви книга? - Дори нямам нужда да си взирам дълго в книгите. Цялата дясна колона ми е любима, но нека да посоча още една.

 6.Коя е любимата ви корица? - Без колебание казвам The Final Empire Steelheart


7.Коя е най - нелюбимата ви корица? - Не пускай ножа.

8.Коя книга в този цвят искате да си купите? - Искам да си купя английското издание на Calamity като излезе.

9.И за финал - нещо бяло на рафтовете ви с книги или близо до тях .На този рафт специално нямам нищо, което да не е книга, а до него ми е приемника за телевизора, който е бял.

Тагвам: Yulia K.Melly & Briana Knows 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...