неделя, 3 януари 2016 г.

Красива тайна - Кристина Лорен

  Ако исках да определям някоя от книгите от тази поредица за най-добрата, то това щеше да е тя, но аз не искам, понеже всички ми харесват почти еднакво много. От Красив негодник до Красива тайна ние проследяваме не само историите на четирима изключително секси бизнесмени, но и писането на авторките, което с всяка следваща книга се изменя, подобрява се и в тази книга подобрението е просто очевидно.
  Помня как в Красив негодник ми трябваха няколко страници, докато бъда хваната в тяхната така страстна история, уповаваща се предимно на секс и драма накрая, а сега ми трябваха само няколко реда, за да бъда въведена и напълно уловена от историята. 
  Харесвам самата идея за тези така богати бизнесмени и почти обикновени, но амбициозни и умни момичета, които се срещат с тях и как връзките им се развиват. Постепенно в предишните книги наблюдавахме как еротичните сцени се случват все по-късно и по-късно, докато тук направо се протака почти до края главното и истинско действие. 
  Едно от нещата, които харесвам в стила на писане на Кристина Лорен (освен това, че е лек и бързо се чете, а обемът на книгите не е километражен) е, че ни показва гледната точка на мъжът и жената в книгата. Като човек, на който му е интересно да има поне бегла представа как мислят мъжете, дори и това да са мъже от книгите, на мен ми е изключително интересно да ги чета и тайничко си злорадствам, когато видя как някой от тях се измъчва. изключително много ми харесва как са разкрити чувствата и усещанията на героите, как са описани и какво преживяват.
  Може би едно от нещата, които харесвам в тези книги е как всичко се върти предимно около героите, но около какво друго да се върти, когато не чета обичайното си фентъзи? Харесва ми как имаме шанс да опознаем двамата души и после (във всички предишни книги де) сме върнати и към другите герои. Всеки път по различен начин предишните мъже (а понякога и жени) се срещат отново, говорят си и дори помагат на сегашните герои да се съберат и да видят това, което им убягва, което наистина много ми харесва, както вече взех много да се повтарям.
  Сюжетът на тази книга е сравнително елементарен, не е нещо кой знае колко зашеметяващо, но пък и точно заради това ми харесва, особено сега, когато нещо не мога да си намеря четиво, което да ме грабне и задържи до край. 
  Останах доста доволна от тази книга и наистина като развитие в писането и историите е най-добрата, написана от Кристина Лорен до сега. 
  Също така тук ми харесва фактът, че докато в много други книги най-често жените са неопитни и несигурни, тук мъжът, т.е. Найл беше неопитният. Това хем беше сладко, хем и много странно, но изключително ми хареса да наблюдавам израстването му като герой и като личност, да проследя как от неопитен и несигурен мъж става...ами доста опитен и доста по-умел във връзките и в справянето с жена като Руби.
  Красива тайна е ще ви покаже силната страна на жените и слабата на мъжете, ще ви поведе към едно пътуване, в което мъжът израства не само като личност, но и като партньор и ще ви остави с топли чувства накрая, защото цялата книга, заедно с краят са наистина страхотни за този тип жанр.

Благодаря на издателство Егмонт за предоставената възможност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...