неделя, 31 януари 2016 г.

January Wrap Up


Януари се оказа по-сполучлив, отколкото очаквах или дори отколкото изглеждаше, че ще бъде. След няколко малки разочарования в началото и някъде по средата, всичко останало си беше тип-топ.

1. The Broken Kingdoms 

Първата книга, The Hundred Thousand Kingdoms ми хареса много, но още като разбрах, че останалите две ще са за различни богове, малко се разочаровах, понеже ми е омръзнало от подобни книги. И все пак, вече си я бях поръчала и ми беше много интересно да чета за Айтемпас.
Книгата започва бавно, интересно и хващащо, още повече защото се разказва от името на сляпата Орий и всичко е много интересно, наред със странните и мистериозни убийства на божествата.
Книгата е добра, колкото и първата, ако не и малко по-добра, но причината да не й напиша ревю е краят й, който беше ужасен. Никой не е умирал, понеже боговете не могат да умрат, а Айтемпас не би допуснал Орий да умре, но все пак краят не ми хареса и когато я приключих, щях предимно да пиша за него. Така бях готова да й дам 4 от 5 звезди, но заради последната глава, станаха 3, защото тя направи завършека още по-ужасен, отколкото вече ми се струваше.

2. Красива тайна

Това, което забелязвам с течение на тази поредица (нямам идея дали това е последната книга) е, че с всяка следваща книга, еротични сцени идват по-късно, което от една страна, за някои, е добре, от друга, за мен, е досадно, но това не променя колко е добра книгата за любителите на чистия еротичен жанр.


3. Буреносен фронт

Съвсем бях забравила тази книга, на дъното на рафта ми. Написала съм всичко, което искам да кажа в ревюто, което е ТУК.

4. Наследницата

Харесвам Идлин много повече, отколкото Америка, Харесвам я, защото тя е силна, със силен характер, не прилича на никого от родителите си и е момиче, което знае какво иска и как да го получи.

5. И заживели щастливо

Обичам да разбирам повечко за второстепенните герои, особено ако в една поредица не съм имала особен шанс да ги харесам поне малко повечко. Тук са ни представени някои от тях по много хубав начин.

6. Reawakened

За любителите на Проклятието на тигъра, няма да останете разочаровани.

7. Пророчеството от Валхала

Приключенията на Нина Уайлд и Еди Чейс не се нуждаят от много думи.

8. Вълче биле

Днес се сетих за един момент между Шей и Кала, който чаках да се случи, откакто се срещаха в първа книга. Оказа се, че се е случил тук, а аз дори не помнех...

9. Град от кости

Има ли нужда да пиша изобщо нещо преди ревюто си?

10. Dominus

Идеята на трилъра е толкова заплетена, така добре описана, че накрая не ти остават думи, с които да опишеш нещата, които са се навързали в главата ти.

11. Петата вълна


Този път смятам да имам отделна публикация за TBR през февруари, която ще е малко по-късно, за да имам кои книги да снимам. После ще последва още една за цитатите, които са около 31, което значи, че моооже и да станат две части на един пост.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...