сряда, 6 януари 2016 г.

Буреносен фронт - Джим Бъчър

  Съвсем бях забравила за тази книга. Едва сега я намерих в дъното на един от рафтовете си и се захванах да я прочета. Отне ми сравнително малко време и съм много доволна.
  За пореден път се убеждавам, че колкото повече отлагам една книга, толкова повече ми харесва, сякаш го правя нарочно, а не е така.
  Буреносен фронт е подходяща за любители на криминални и фентъзи романи, тя е комбинация от двата жанра и е изпълнена с екшън, напрежение, мистерия и дори голяма доза хумор.
  Помня от Фуриите на Калдерон, че стила на писане на автора е много хубав и наистина е така, а тук той разказва от първо лице, което прави книгата изключително лека и лесна за четене, предоставената информация се възприема изключително бързо и лесно и наистина не е натоварваща.
  Случаят, по който работи Хари Дрезден- магьосник и частен детектив и консултант на местната полиция по престъпления от свръхестествено потекло, е меко казано ужасяващ. Много добре са описани всички премеждия, през които преминава, всички чувства, които изпитва и е поддържана една вечна мистериозна и напрегната атмосфера покрай следващата жертва и предишните. Много ми хареса как е описал всичко Джим Бъчър, защото не се спира само до материални неща, но много често говори за чувствата на героя и инстинкти.
  Той пише хващащо и увлекателно и още от самото начало Хари Дрезден ни е представен като много добър, умен и схватлив магьосник, който е сравнително силен и много находчив със солидни знания в занаята си. Много ми харесва как е изграден образът му, но за сега работи предимно сам, което за мен е странно, понеже до сега във всяка друга книга е имало хора, които работят заедно, а той е тук сам, но всъщност аз съм почти същата.
  Изненадващо е колко малко имам да кажа сега, кога няма много герои за коментиране, а и книгата е доста малка- 270 страници. Малка по обем, но богата на емоции, информация и много описания предимно на действия. Наистина ми харесва как авторът си служи с думите и превръща цели страници с информация и без много разговори в интересно четиво, което минава изключително лесно, бързо и увлекателно. Както вече казах и взех много да се повтарям- харесва ми. Типът книги, който много харесвам- хумор, криминален елемент, фентъзи и страхотен главен герой.
  Буреносен фронт е от книгите, подходящи за много видове читатели, на различни жанрове, както и на смесените. Той е изпълнен с много емоции, напрежение, мистерия и дори насилие от свръхестествения тип, които ще ви завладеят и оставят без дъх.

Благодаря на издателство Colibri за предоставената възможност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...