събота, 19 ноември 2016 г.

I Am a Reader Book Tag



Тъкмо ми трябваше малко разнообразяване на постовете и ето че Мари ме тагна! Благодаря ти!

1.Изберете една дума, която описва това да си читател?

Приключение. Чета предимно фентъзи, така че мисля, че тази дума описва какво е да си читател при мен.

2.Коя беше първата книга, която ви накара да се влюбите в книгите? 

Хекс Хол на Рейчъл Хокинс. Това е първата книга, която прочетох по свое собствено желание и която всъщност си харесах по корицата, когато не бях книжен плъх.

3.Твърда или мека корица? 

От една страна, харесвам меките корици, защото нямат обложка, която да се пречка и е една идея по-малка от тази с твърдите, но обожавам твърди корици! Толкова са красиви, а някои от обложките имат картини на тях от опаковата страна! Като плакати. Освен това, ако четеш някоя по-дебела книга, кажи над 750 страници е по-лесно да се чете разтворена, особено в началото. Недостатъкът е, че е малко по-тежичка, но си струва! Пък и на рафта изглежда много яко.

4.Как четенето промени същността ви? 

Мога да кажа, че открих страстта си в нещото, в което най-малко бях предполагала. Чрез книгите и писането намерих много страхотни хора и се сближих с някои, с които дори не бях предполагала, че ще го направя. То ме представи на писането, после в Goodreads, четенето на английски и още други невероятни хора, предимно американци от Goodreads (българите не ги споменавам, защото се подразбират).


5. Коя книга четете, когато имате нужда да се чувствате комфортно? 

Не чета конкретна книга, защото имам над 100 непрочетени и смятам за безсмислено да чета вече прочетените, защото за мен това е излишно губене на време. Не обичам да се застоявам в миналото и в старите неща, предпочитам новото. Въпреки това имам планове да се докосна отново до някои стари заглавия, но това някъде далеч в бъдещето може и да стане.

Но може пък да не чета конкретно заглавие, а конкретен автор или жанр.

6.Кой беше човекът, който ви показа светът на книгите? 

Майка ми ми четеше преди да заспя, когато бях малка. Винаги съм обичала историите, но никога не съм предполагала, че ще започна да ги чета, Обикновено възприемам по-лесно, когато слушам някой като ми разказва и книгите са единствените, в които мога да се потопя и да се концентрирам изцяло.

7.Опиши идеалното си място за четене.

Винаги съм си представяла, че ако някога успея да си купя собствена къща или поне апартамент, една от стаите ще е личната ми библиотека, където ще са наредени всичките ми книги в библиотеки от пода до тавана и ще има отделни купчинки по някакви масички. Задължително ще има поне един фотьойл.

8.Коя книга промени начина, по който гледате светът?

Абсолютно всяка една книга, която съм прочела е имала някакъв ефект върху мен и светогледа ми. Не мога да дам конкретно заглавие, защото с всяко следващо се променям и да...

Тагвам: Мели

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...