четвъртък, 3 ноември 2016 г.

Magic Bites by Ilona Andrews

Кейт Даниелс е сбор от 25% Чарли Дейвидсън, 25% Селена Сардотиен, 10% Анита Блейк и 40% самата себе си. 

  Е, може би трябва да намаля чуждите проценти и да дам повече на Кейт, но това е моят начин да покажа нейната личност, тъй като е сбор от отделните характеристики на няколко други известни героини, макар и да е техен предшественик. Но за Кейт по-късно, нека първо започнем по скучният и обичаен начин.
   Не помня как се натъкнах на тази книга, но от поне година смятах да я прочета и ето, че най-накрая успях. Не мога да повярвам, че отново отлагах толкова много за едно прекрасно четиво! Слава на електронните книги! Хаха!
  Стила на писане на Илона Андрюс е хубав, той е някак си среден- нито много тежък и описателен, нито напълно лек, но при положение, че я почетох за два дни смятам, че клони повече към лек. Да го кажем 45% на 55% в полза на второто.
  Това, което най-много ме изненада в книгата не бяха подробните описания на кървави сцени и голямата уста на героинята, а по-скоро дългите глави. Някак си очаквах да са по-къси, но те се оказаха бая дългички, но така беше написана, че те отлитаха с наистина голяма скорост.
  И след като преминахме автора, скъпи мои fellas, нека да започнем с историята и героите. Не мисля, че това ревю ще се получи особено дълго, защото не съм сигурна дали ще успея да го напиша дори поне малко добре. На хубавите книги, ревютата ми много рядко ми харесват, хах.
  Обикновено избягвам сравняването на една книга или поредица с друга, но в този случай няма по какъв дуг начин да се изразя- напомня ми малко на Анита Блейк, но СЪВСЕМ малко, наблягам на СЪВСЕМ МАЛКО, тъй като пак е предимно фентъзи, има всякакви същества и магия, но светът е коренно различен и аз наистина много го харесвам. Всичко е обяснено по такъв начин, че има заровени подсказки навсякъде, особено там, където най-малко ги очакваш, а сюжетът е предимно за някакъв криминален случай, който героинята трябва да разреши, който я среща с нови хора и я поставя в смъртоноста опасност повече, отколкото предположих, че ще стане като за първа книга. Това, което най-най-най-най-много ми хареса от всичко (преувеличавам, но НЕ иронизирам) са подробните описания на труповете и на битките, защото имаше много кървави детайли, които аз обожавам да чета, а също така и да описвам. 
   Кейт Даниелс разрешава случаи, свързани с магията и всички свръхестествени същества, които я засягат, а в нейният свят всяка личност има поне малко магия в нея и тя е ежедневие. Това е едно от нещата, които най-много ми харесаха в Magic Bites
  От начало изглежда така, сякаш Кейт говори повече, отколкото действа и макар някои от коментарите й да бяха наистина забавни, не мислех, че е чак толкова силна, за колкото беше представена, понеже все вадеше този свой меч и някак си парадираше с него, той е едно наистина зловещо оръжие, но в последствие се разбра, че думите й са подкепени с действия и много ми хареса това.

“It's a reflex. Hear a bell, get food. See an undead, throw a knife. Same thing, really.”

  Има, разбира се, още няколко герои, които се срещаха по-често, предполагам, че и за в бъдеще ще се сблъскаме с тях. Педставени са по изключително добър начин и наистина са много добре изградени, интригуващи са и бързо можеш да си набележиш някой от тях за бъдещ любимец, било то добър или лош. Всеки от тях прави впечатление и бих се разширила твърде много, ако започна да говоря за всекиго от тях.
  Curran, който произнасям като Кърън е наистина впечатляващ алфа-мъжкар, който имаше твърде малко части в книгата, за да коментирам образа му подробно, но пък за сметка на това е доста впечатляващ. Той е много, много силен и просто наистина не  мога да повярвам, че не съм почела тази книга по-рано, той е доста забележителен и май се оказа и че е рус, а аз за блондини от доста време не съм чела, хихи.
  Не знам вече какво успях и какво забравих да спомена, сигурно има още, за което да говоря, като това, че според мен книгата не се развива бавно и има постоянно някаква действие, било то търсене на улики, перчене със сила или бясно колене с магия и оръжия. Останах наистина много доволна от книгата и ще се насоча към следващата много скоро.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...