сряда, 13 май 2015 г.

Алманах а.к.а Годишник а.к.а. Първи стъпки за публикуване на лично творчество

  Ето че днес все пак ми хрумна за какво да пиша. Смятам да съм възможно най-редовна тук и да протакам, докато си прочета книгата. Не съм сигурна, дали ще е подходящо да направя ревюта Сапфиреносиньо, но няма лошо да опитам. Първо, разбира се, ще трябва да я завърша, което може да стане и утре.
  И така. За втора година ми се публикуват неща, които съм написала в годишника на училището, ако знаех, че има такъв в осми клас, може би и тогава можеше да изпратя нещо.
  И тъй като не знам какво повече да кажа, просто ще публикувам снимките на написаното от мен и ще се надявам момичето след мен да не възразява, че съм й хванала името.






   Надявам се все пак някой да е проявил интерес и да го е прочел. От начало мислех да публикувам и от миналата година, но след това реших, че тъй като там имам само някакви откъсчета от глави, няма смисъл.
  И така. Нека само да кажа извън темата, че съм до средата на Сапфиреносиньо и искам здравата да сритам Гидиън.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...