понеделник, 4 май 2015 г.

The Book Courtship Tag

  Тагната съм от Melly © и няма да тагвам никого, тъй като повечето са го направили.

1. Първоначално привличане - Книга, която сте купили, заради корицата 

Хекс Хол- първата книга, която някога си взех доброволно. Хвана ме и по резюмето, и по корицата.

2. Първи впечатления - Книга, която сте си купили, заради резюмето

Mistborn: The Final Empire

3. Сладки приказки - Книга, която е написана много добре
The Reckoners: Steelheart & Firefight

4. Първа среща - Първа книга от поредица, която ви е накарала да искате да прочетете останалите книги от поредицата. 

Проклятието на тигъра, Пърси Джаксън и боговете на Олимп, Академия за вампири, Първият гроб отдясно и Тъмна любов.

5.Телефонни разговори до късно през нощта - Книга, която ви е държала будни цяла нощ
Проклятието на тигъра
и всички останали книги след първата- помня как не исках да си лягам, докато не я завърша.

6. Винаги в ума ми - Книга, за която не можете да спрете да мислите

Проклятието на тигъра, Steelheat, Firefight, Mistborn & etc.

7. Физически контакт - Книга, която ви харесва как ви кара да се чувствате 

Трилогията Скъпоценни камъни, беше наистина уникална!

8. Среща с родителите - Книга, която бихте препоръчали на семейството си и приятели

Ъгх, че майка ми какво би чела? Не съм сигурна, но на приятелите си напоследък препоръчвам Тигъра.

9. Размисли за бъдещето - Книга или поредица, която знаете, че ще препрочитате много пъти за в бъдеще.

Не съм препрочитала нещо от доста време насам и не смятам да го правя, защото след първия прочит, на мен вече всичко ми е ясно. Пробвах да прочета Престъпни удоволствия- първа книга от Анита Блейк, ловецът на вампири. Е, не се получи. В мига, в който я хванах, си спомних всичко, до най-малката подробност. Имам тази...дарба.

10. Споделете любовта си: Кого тагвате?

Тагвам всеки, който не е направил тага, ако има такива. Защото аз го правя с леко закъснение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...