четвъртък, 7 май 2015 г.

The Book Life Tag

Отново благодаря на Melly © за тага. Това е последният от серията от три, които имах да правя и оттук нататък продължавам с по един на седмица, докато ми се изчерпат. А аз имам около десетина.

1.Кои ще бъдат родителите ти?

I) Теса Грей и Уил Херондейл. Кой не би искал да е дете на Уил? И кой не би искал да наследи гените на Теса?
(Адски устройства)
II) Но може пък и да съм осиновената дъщеря на Магнус и Алек (злорада усмивка). Би било интересно.
(Реликвите на смъртните)
III) Изабо и Филип дьо Клермон. Те се уникални и може би те са последният ми и окончателен избор
(Аз, вещицата, трилогия All Souls)

2.Коя ще бъде сестра ти?

Селена Сардотиен. Обожавам я! О, да! (Стъклен трон)
Може ли да имам повече сестри? Защото искам и:
I) Хекс (Братството на черния кинжал)
II) Кат (Среднощен ловец)
III) Макс (Максимум Райд)
IV) Келси (Проклятието на тигъра)
V) Чарли Дейвидсън, с нея никога не е скучно.

3.Кой ще бъде брат ти?

Отново ми трябва списък:
I) Джейс Херондейл (винаги съм искала да имам по-голям брат, пък и той е забавен) Реликвите на смъртните
II) Уил Херондейл (същото като горното)Адски Устройства 
III) Ривендж може би е една от най-добрите братски фигури- Братството на черния кинжал
IV) Пърси Джаксън, бедите просто го преследват, защо не и мен?- Пърси Джаксън и боговете на Олимп
V) Матю дьо Клермон и без т'ва са многолюдно семейство, а той е уникален брат. (Аз, вещицата)
VI) Рейес Алекзандър Фароу (Чарли Дейвидсън)
VII) Гарет (Чарли Дейвидсън)
VIII) Боунс (защото той си няма роднини)- Среднощен ловец
IX) Влад, защото се нуждае някой от време на време да му налива по-голяма мъдрост в главата - Night Prince
X) Ерагон, защото се нуждае от по-добри и доверени роднини.

Какво да кажа? Винаги съм искала да имам по-голям брат, а няколко в повече никога няма да са в излишък.

4. Кой ще бъде домашният ти любимец?

Окончателно е драконът Сапфира! Дори няма да се замислям! (Ерагон)

5.Къде ще живееш?

  Къде ще живееш, ако се има предвид в чий свят, бих могла да ги свържа по такъв начин, че да мога лесно да пътувам от света на Анита Блейк, към този на Ерагон, защото все пак Спафира ще е и мой дракон, до този на Ловците на сенки, за да посещавам някои от роднините си, а главният ми свят ще е този на Пърси Джаксън. Божествени родители, защо не?
(По мое мнение светът на Хари Потър вече се изтърка.)

6.Къде ще ходиш на училище?

Няма ли опция въобще да не ходя? Но все пак, щом се налага, ще отида в Ду Велденварден, елфическото царство (или град, вече се обърках) Елесмера, където тренират Ерагон да бъде ездач. Учат го да се бие с меч и на магии, какво повече би искал човек? 

7. Кой ще бъде най-добрият ти приятел/приятелка?

Анита Блейк, защото тя се нуждае от верни приятели извън границите на любовниците си и техните любовници. Тя няма най-добра приятелка, а се нуждае от такава, а предишната й просто я предаде по най-долния възможен начин, да не говорим, че я и съдеше, при положение, че тя искаше да направи същото като Анита, но доброволно, докато Анита просто беше задължена. А аз не бих съдила Анита за нещо, за което не е виновна.

8. Кой ще бъде значимият за теб човек?

Зузу!(Зейдист), но той е зает за това вместо да си избирам заети мъже, ще си избера Ласитър, отново от Братството на черния кинжал, но той е ангел и недооценен, така че ако трябва ще си го окова във вериги в мазето, но ще бъде с мен. (Зловещ смях.)

Тагвам: IreinZineti & Gabriella x. Всеки друг, който не е тагнат да заповяда и отново се извинявам, ако вече сте тагнати.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...