събота, 21 ноември 2015 г.

Mean Girls Book Tag



Тъкмо се чудех какво да правя, понеже днес бях затрупана  с домашни, а не мога за една вечер да прочета книгата си и видях този таг, за който благодаря на Кая, че ме е тагнала! Наистина, благодаря ти много.

1.Името на кой герой произнасяте грешно?

Най-вероятно на много, особено на тези, които авторът си е измислил, но не е оставил транскрипция.
Например- всички герои в Елантрис са ми трудни и ги произнасям по 50 различни начина- Раодън, Раоден, Реъдан, Реъдън, Рейдън и така нататък.

2.Кой герой бихте искали да поставите в друг свят от друга книга/поредица?

Искам съвсем буквално да разменя местата на Роуз Хатауей и Селена Сардотиен.

3.Повторение! Повторение! При коя книга сте почувствали dejavu от друга книга?

Прокълната целувка- страшно много ми напомня на всяка една друга поредица от  типа.

4.Коя книга ви е дала противоположни на представата за „женската сила” чувства?

Не знам. Доста се колебая за Шалан от Пътят на кралете, понеже самата тя сякаш е противоречива- в единият момент е плаха, в другия решителна, много я харесвам, но все пак се дразня, когато си сменя така ролите, колеблива е.

5.При кой герой сте искали да издадете одобрителни възгласи, докато сте чели книгата?

Селена е 4-тата книга на Стъклен трон, много ми харесваше. 

6.Колко време обикновено прекарвате в книжарницата?

Отивала съм и за пет минути, но обикновено минимума ми е 20, обичам просто да седя сред книгите, да ги разглеждам и да си мисля коя кога ще си купя.

7.На кой герой ще му се наложи да има ограничителна заповед от вас, ако беше истински?

Клесиър, Роуан, Ейдриън, Дмитрий...мне, той сам ще се справи, както и Роуз, Джейс, Алек и Магнус и на почти всички мъже на Анита...само дето Анита сама ще се справи с мен :D

8.При коя популярна книга/поредица сте били предпазливи, когато сте я чели?

Кръвни връзки и Хари Потър- сега и двете ги харесвам, макар да не съм завършила все още Хари. За него, горкия, няма време.

9.Всички обичаме Реджина Джордж. Назовете злодей, който обичате да мразите? 

Себастиън от Реликвите на смъртните.

10.Вашите любими родители от книга?

Честно казано нямам такива. Изобщо не обръщам внимание на родителите от книгите. Някак си най-много харесвам Джослин и Люк. (Реликвите)

11.Коя книга бихте искали да популяризирате?

Искам да популяризирам страхотната българска книга Вестители и книгите на Лоръл К. Хамилтън в България.

12.Опишете перфектния за вас персонаж, за когото искате да четете?

Това съм го правила доста пъти- искам да е силен поне психически, умен, находчив, с чувство за хумор и склонност да ръси глупости и да става забавно. Да бъде изграден добре - без значение от пола.

13.Какво правите когато някоя книга силно ви разтърси емоционално?

Като я свърша се взирам в една точка и се опитвам да я осмисля, после я сънувам няколко пъти и не ми излиза от главата дори докато чета нещо друго.

14.Остроумните отговори на кой герой бихте искали да притежавате за себе си?

Охх, де да бяха малко- Анита Блейк, Уил и Джейс, Еди Чейс и the King's Wit.

15.Назовете случай, в който решението на някой герой ви е накарало да завъртите очи.

В Girl Online предусещах всеки неин ход, банално действие и такива. 

Тагвам: Melly & Yulia K.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...