събота, 12 март 2016 г.

Mini book haul


  Книгите всъщност са пет, просто последната не е при мен сега, но скоро ще е.
  Днес бях с нагласата да си взема напълно различни книги, една, от които щеше да е Шерлок Холмс, в която има три разказа за него, но в последствие се отказах и продължих с разглеждането, набелязвайки си Скълдъгъри Плезънт и още една, но накрая намерих съвсем различни.











1. Вампирите и градът

Във Варна има една книжарничка, в която винаги има 50% намаление, ама сега хванах 50% намаление на 50%товото намаление и в резултат си взех тази и следващата книга вместо за 15 или 5 лева, за 2.50! Това ми се стори толкова странно, че си проверих касовата бележка и се върнах, за да си взема третата книга от поредицата Рискована любов. Това намаление е до 21.03 и смятам да го оползотворя следващата събота и се надявам да успея да събера цялата поредица.


2. Сърце на вампир
Ами, това е книгата от същата книжарница, трета на поредицата Рискована любов и истинската, която исках да си взема, но няма как да взема само нея, след като имам и първата.

3. Островът на изобилната любов

След като награбих три други книги, я намерих иззад десет различни книги и знаех,
че трябва да си я взема и тъкмо бях хванала и първата на
Скълдъгъри Плезънт, когато...когато видях...тази (next)

4. Calamity (Злочестие) е третата и последна книга на любимата ми трилогия- The Reckoners (Възмездителите), която щом видях, че е преведена, макар и да не съм я чела на български до сега, побързах да си я взема и започнах яко на fangirl-ствам на приятелката, с която бях. Сега ще бързам с прочита на другата книга и ще започна тази.

5. Outlander

Последната книга е Outlander by  Diana Gabaldon, която си взех на английски,
 но в същата тази книжарница, за която говоря в първите две точки, я видях на български за 10 лева, а по принцип струва 30 и за това си я взех на английски и вижте какво се оказа:


На български- 30

На английски- 20

От тази книжарница- 10

Спестих си 10 вместо 20 лева, но пак съм доволна. Със сигурност не очаквах да я видя там, иначе едва ли щях да избързам и да си я купя на английкси. Хих.
 Но в същата тази книжарница, за която говоря в първите две точки, я видях на български за 10 лева, а по принцип струва 30 и за това си я взех на английски и вижте какво се оказа:

На български- 30На английски- 20От тази книжарница- 10Спестих си 10 вместо 20 лева, но пак съм доволна. Със сигурност не очаквах да я видя там, иначе едва ли щях да избързам и да си я купя на английкси. Хих.


Това беше моят mini book haul, който много ме зарадва, но книгата, за която най-много се радвам е Calamity. Рафтовете ми са свидетели, че нямам едно еднакво копие на тази трилогия, но какво да се прави. Сега остава само въпросът- Къде ще я сложа?!


2 коментара:

  1. Може ли да попитам къде по-точно се намира тази книжарничка и как се казва, че ми стана любопитно?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Във Варна, малко над Катедралата. Нямам идея как се казва, за малко да я подмина. Тъй като е малка и бедна на книги и е между магазините за дрехи, трудно се забелязва, а аз съм известна с това как ме няма в обясненията.
      От страна на Катедралата, срещу Billa-та, но малко над нея. Трябва по-скоро да се разхождаш, търсейки дрехи, не книги, за да я забeлежиш. :Д

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...