събота, 5 март 2016 г.

The TBR Book Tag


Благодаря на Paris love, че ме е тагнала! Щях да направя този пост по-бързо, но като никога имах няколко готови поста!

1.Как и къде следите вашата купчина с книги за четене?

Имам два списъка за четене- този, който е в Goodreads и е невероятно огромен, съдържаш все повече и повече книги, които ще искам да прочета, а вторият е вкъщи, който сам по себе си е разделен на две купчини с непрочетени книги. Едната вече я прибрах в шкафа, мисля, че там са около 50 книги, а друга ми е на скрина до леглото, съдържаща книгите, които ще прочета в следващата седмица/месец. Като намалеят книгите, изваждам от шкафа и добавям. За жалост, тези книги не намаляват.

2.Повечето ви книги за четене са на хартиен носител или в електронен формат?

Повечето ми книги са истински, хартиени. Имам e-book, но не е същото като истинската книга. Така не мога да я усетя, да се почувствам близка до нея и героите...А електронните книги просто не оказват същото влияние, да не говорим, че със склонността ми да прекалявам с всичко, е-книгите направо ми вредят жестоко. Обаче, ако някоя книга успее да ме хване бързо и искам да я чета нон-стоп, си я тегля и на компа и така вечерта си я чета в ел. вариант.

3.Как определяте коя да е следващата книга за четене?

Както го почувствам, както ми дойде, а ако не мога да избера, поглеждам тези, които са ми за ревю и така решавам.
Обикновено като ми се чете някоя книга, аз го усещам и е като да мисля нон-стоп за нея и как я нямам, а искам да я имам и така. Наскоро това се случи с Гордост и предразсъдъци, купих си я, но преди нея има друга книга.


4.Посочете книгата която стои най-дълго в списъка ви за четене?

Ще погледна на базата на двата си списъка за четене.
Според Goodreads, първата книга, която съм отбелязала е Fire by James Heather. Помня, че въпросният ми списък за четене беше преминал през масова редакция миналата година, когато започнах да ползвам този сайт много по-често, но съм оставила все пак тази книга.
А сред книгите, които са в шкафът ми, най-дълго седящата книга е Ритматистът на Брандън Сандърсън. Колкото и да е хубавата тази книжка, още не й е дошло времето, а толкова много ме радва как е с твърди корици.

5.Книга, която наскоро сте добавили към списъка си за четене?

Слепият херцог и Сладко поражение на Теса Деър. Не си падам по историческите любовни романи, но тези някак ме грабнаха с резюметата си и смятам скоро да ги почета.

6.Книга, която сте добавили с списъка си за четене заради красивата корица?

Охо, няколко са! Вече даже не помня- Въглен в пепелта, Последната игра: Ключ небе, Слепият херцог, Изборът и други.

7.Книга от списъка ти за четене, която не планираш да прочетеш?

Гибелна вълна. По-скоро бих я прегледала, за да разбера дали има развитие с тези деца, но иначе не бих.

8.Непубликувана книга, чиято поява очакваш ?

The Mirror King by Jodi Meadows, Throne of Glas #5 & #6, Red Queen #3, преводът на Never Fade, Calamity и други.

9.Книга от списъка ти за четене, която всеки ти препоръчва?

Игра на тронове. Мислих много, но така и не се сетих за друга много препоръчвана книга, така че се спрях на Игра на тронове, която имам и ще прочета. Все някога...

10.Книга от списъка за четене, която всички вече са прочели, само ти не си ?

Лунните хроники- това е грешка, която скоро може да поправя.
Дивергенти- това е трилогия, която няма да завърша, а може и да го направя, ако изпадна в състояние или настроение на мазохист.
Игра на тронове- това също е грешка, която ще поправя.

11.Книга от списъка за четене, която умираш да прочетеш?

Lady Midnight. Обмислям да събера пари и да си я купя на английски. Едва ли бих дочакала половин година, докато излезе преводът. Обикновено не ми харесва да чета книгите на Касандра Клеър на английски, но бих го направила, защото...това все пак е Касандра Клеър.

12. Колко книги за четене сте си отбелязали в Goodreads?

Отбелязала съм 698 книги, но реално трябва да са около 750, просто не съм отбелязала всички, които искам да чета, но това ще стане с течение на времето. Вече се постегнах и спрях да отбелязвам всяка втора книга, но ако се отпусна, имам чувството, че всяка книга във фентъзи жанр ще е отбелязана.

Това беше краят на този таг, който беше някак си забавен, понеже имам тооолкова много книги за четене и трупам още и още...и като си помисля как преди чаках да си изчета първо едната и после да взема следващата...пф, какъв аматьор съм била XD

 Тагвам:  Yoana Devine, Briana Knows и Илияна

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...