понеделник, 4 юли 2016 г.

My Experience #1


Най-нашумелите книги са най-разочароващи

 Вдъхнових се за този пост от  една картинка, на която се натъкнах във фейсбук.


  Тъй като реално всяка книга, която е била нашумяла по едно или друго време, съм я чела по една или друга причина, реших да отбележа всички книги, за които се сещам и които са били не просто надценени, а направо идолизирани за нищо.
   Тук е моментът да споделя, че повечето от вас може да са харесали тези книги, а аз само споделям негативното си мнение, така че- не се нахвърляте върху ми, защото не сте съгласни с мен. Всеки има право на мнение, моето просто е малко по-...остро.
  Книгите, които ще споделя няма да са задължително в някаква последователност, а просто както ми дойдат.

Let the hate begin...
Now!

  50 нюанса сиво
10818853

You saw that coming, right?

  Много ясно, че ще започна с тази жалка имитация на фен фикшън, която е станала книга, понеже много самотни девствени жени и момичета не знаят как реално един мъж трябва да се държи с тях. Не знам каква е тази мания по някакви насилници и обсебени копелета, но със сигурност това не е нормално. 
  Трябва да си призная, че щях да издържа и трите книги, ако беше само така, защото вярвах, че по някое време той ще се подобри, изкривената му личност ще се изправи и всичко ще си тръгне по вода. Да, ама не. После се случи сексът.
  Това не е секс, това е изнасилване на девственица, която не знае, че я изнасилват, защото си мисли, че садо-мазото е яко. Но защо не? Не е правила нормален секс. Вижте сега, не мога да кажа, че уважавам фетишите, но нямам нищо против тях стига някой да не ми ги натрапва. Обаче в тази книга това не е фетиш, това си е чисто изнасилване на тъпа, безхарактерна и глупаво "влюбена" девственица. Може би това се дължи на факта, че е богат и има хеликоптер. Как не я набил с камшика в него, не знам.
  50 shades of shit винаги ще е една от най-нашумелите книги с три вида читатели- тези, които я боготворят, тези, които разбират, че не струва и тези, които са достатъчно умни, та да не се докосват до нея никога. Аз просто бях любопитна и се радвам, че не прочетох останалите две.

Здрач
41865

  Причината за 50 нюанса сиво.

  Прочетох всички книги, защото нямах какво да чета и от чисто любопитство. 
  Осъзнах две неща- това е най-лошата и налудничава идея за вампири, която бях чела някога и филмите са по-добри от книгите. Обикновено във филмовите адаптации нещо все остава непоказано, докато в книгите е описано надълго и нашироко. Е, в Здрач нещата са точно обратните.
  Не смятам да пиша много тук. Не си заслужава. 4 думи- Блестящ девствен стогодишен вампир.

 В морските дълбини
18601430

Русалки! Супер! Обичам H2O!

  Е, да, но колкото и да си мислех, че ще ми е интересно да чета за русалки, далеч не беше така.
Още като разбрах, че това са били книги за хора-риби, знаех, че няма да ми хареса, но толкова бяха нашумели тези книги, че реших да си взема. Викам си- защо не?
  Ами защото резюмето може да те кара да си мислиш, че това са мегаяките героини, обаче аз не бях чела за толкова тъпи, глупави и плиткоумни същества, откакто се опитах да изтърпя 50 нюанса.
  Да не говорим, че и самата история беше също толкова ужасна, колкото всичко останало. За пръв път почнах да прескачам редове и параграфи още на втората глава. Представях си, че тези момичета ще се съберат почти веднага, защото така излизаше от резюмето, а те на практика дори не се събраха всичките до края на книгата.
  Тъпото е, че имам и втората. Смятам да ги продам, може би с още една-две, които само заемат място.

Самодива
28692897

  Макар и да разбрах причините тази книга да е построена по този начин, все още не мога да я възприема като нещо сериозно и мнението ми все още си е отрицателно и макар много да харесах Краси Зуркова като човек и да ми допада много стила й на писане, историята не ми харесва. Очаквах самодиви, някакви битки или поне интриги, а не любовни драми с 30-годишни мъже, държащи се като момченца.
  Но разбрах защо има толкова много любов- любовната история се е появила първа, после тя просто е сложила "фентъзи" рамка около нея.
  Толкова много нашумя тази книга, че трябваше да предусетя, че не струва. Така и не си научих урока. Кога ли ще го направя?

Girl Online
22510983

  Още с книгата на Емил Конрад, трябваше да се досетя, че и тази ще е същият боклук като неговата, просто написана в по-жеснки стил. Да, знам, че не е написана от самата Зоела, което е още по-тъпо, но е факт- това е като всеки друг фенфикшън, с тази разлика, че явно книгата разказва за нейният живот и скучният й блог. Съжалявам, ама не ме интересува какво е яла и къде е спала, не ме интересува, че е надраснала приятелката си. Мен ако питате, приятелката й е надраснала нея.
  Тази книга също нашумя, а аз исках да видя за какво иде реч. Смятам да я продам и тази. Грозна е и само място заема. В морските дълбини поне са хубави кориците.
  Единственото хубаво нещо беше снимката на Зоуи Съг в нея.

След
22557520
Harry Styles fan fiction

  Не, не съм я чела и няма да тръгна да чета 1500 страници, в които се описва едно и също. Да не говорим, че вместо да си купувам онези тухли, съвсем спокойно може да отворя сайта, в който е преведен фика 100% по-добре или пък, направо оригинала. (Сайтът с превода ТУК)
  Не харесвам фенфикшъните, вече дори не харесвам и тийнфикшъните, но когато нещо подобно се издаде в книга, само защото има милиарди четения...какъв е смисъла. след като все още мога да отворя wattpad или alle.bg или някой друг сайт и да си я прочета  напълно безплатно?
  Какъв. Е. Смисълът?

Дивергенти
13335037

  Набожна авторка с нищо божествено в книгите.

   ТЪ-ПО ми е. Гледах първо филма, хареса ми повече от книгата. Мисля, че това си казва всичко.
   Не ми хареса начина на писане, не ми хареса самата история и как е развита, не ми харесаха толкова много неща, че чак не е истина, понеже харесах първия филм. Само него, втория не успях да издържа. Беше ми скучен в началото. Единствената причина да не продам следващите две книги е, защото са ми подарък, а аз уважавам подаръците, макар и да не уважавам човека, който ми ги подари.

  Мисля да е това за днес. Смятам, че беше достатъчно. Не съм сигурна какъв ще е следващия пост тип My Experience, но сигурно все някога ще разберем.
  Надявам се да не съм обидила или ядосала някого твърде много. 
  Повтарям: Това си е само и лично мое мнение!

3 коментара:

  1. Страхотен пост! Не мога да съм по-съгласна, особено за Афтър, 50 нюанса и Girl Online. За Самодива и Дивергенти не ми е толкова лошо мнението, но пак има нещо вярно в това, което си написала за тях. :D

    ОтговорИзтриване
  2. Съгласна съм с всичко, въпреки че не съм чела повечето от книгите, но си имам представа за какво става въпрос и наистина, на някои филмите са много по-добри. А на 50 нюанса дори филма не струва, защото час и половина нищо не става, само едни глупости и бля-бля и в останалите 30 минути от тези безкрайни два часа има едни нищо и никакви секс сцени. А за Афтър няма как да съм по-съгласна, само трябваше да добавиш онова със „сдобряват се, карат се, чукат се“ или нещо такова, помня, че ти го беше казвала. Аз също съм виждала тази снимка и то много пъти във фейсбук и всеки път си мисля „Нямат идея колко са прави!“ Не знам защо аз не правя никакви такива постове, изобщо не си разнообразявам блога. :Д

    ОтговорИзтриване
  3. Отворих линк-а към "След" и още на първите няколко изречения се запитах "И това е издадена книга???" Не мога да повярвам просто, имаш пълно право, не си заслужават времето ми :D Хареса ми много, имаме нужда и от такива постове. Въпреки това все оше се чудя за "Здрач"..

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...