четвъртък, 28 юли 2016 г.

My Fictional Bookish Girl Squad


Благодаря на Теди, че ме тагна! На свой ред аз ще отбележа Yulia K  & Briana Knows
1.Героиня, която ще те накара да излезеш навън, когато нямаш настроение.

Вин от Последната империя. Вече помня много малко от книгите, но ако си се представя на мястото й, бих направила точно това- бих излязла сред мъглите, които да ми действат успокояващо, защото съм mistborn. Предполагам.

2.Героиня, която ще е до теб в трудните ти моменти.

Преди време щях да сложа много повече героини, но сега избирам Валирия Каин, понеже тя не оставя приятелите си в беда, никога не забравя за тях и бърза да се върне, за да ги спаси. Много я харесвам и я избирам. Опс, забравих да спомена поредицата- Скълдъгъри Плезънт.

3.Героиня, на която можеш да довериш проблемите си и която винаги е готова да те изслуша.

Бих споделила с Чарли Дейвидсън от поредицата с нейното име, понеже тя винаги ще те изслуша, а след това ще направи някаква забавна забележка и всичко ще бъде забравено.

4. Героиня, която ще ти помага, когато се местиш.

Ако ще се местя и ми трябва помощ, бих избрала Кат от Среднощен ловец, защото ще ми трябва някой силен.

5. Героиня, с която можеш да клюкарстваш.

Афродита от Училище за вампири. Колкото и да е злобна в началото, тя може да бъде и много забавна, стига да погледнеш от нейният ъгъл. Не бих пропуснала и Елодия от Хекс Хол, ако се събера с тези двете, ще премина към тъмната страна.

6. Героиня, с която да отидеш на почивка.

Ана от Гондолата на времето, защото тя е пътешественик все пак. Може да ме вземе със себе си. Няма да се дърпам. Искам да видя какви глупости ще дрънкам през онзи времеви филтър.

7. Героиня, с която ще ти е удобно дори и да не си говорите през цялото време.

Анита Блейк. Не е нужно да си говоря с нея, аз просто ще си седя и ще се дивя на присъствието й.

8. Героиня, която винаги е готова за нови приключения.

Сейди Кейн. Тъй като не мога да я отделя от брат й, най-вероятно и него ще помъкна нанякъде, но да, бих взела Сейди от Хрониките на Кейн.

9. Героиня, която ще излъже в напрегнат момент само за да те спаси.

Умирам си да посоча Сам и Дийн Уинчестър, но нито са жени, нито са книжни, така че ще трябва да кажа Имоджен от Фалшивият принц. Смятам, че тя наистина би опитала да ме защити.

10. Героиня, която ще ти помага да учиш.

Тук е място да посоча Джазна Колин (позната още като Ясна според Студио Арт Лайн), защото тя е умна и интелигентна жена, която рядко взима ученици, но веднъж направили го, няма да се задоволи с нищо освен с най-доброто. А Джазна е от Пътят на кралете.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...