събота, 2 юли 2016 г.

The Elementals Book Covers Tag

 


  Благодаря на Melly, че ме е тагнала. Сега чета Игра на тронове, както се вижда и скоро няма да имам ревю. Това може и да е за добре, тъкмо пак е ми скочат посещенията, хехе.

1. Намери книга с вода на корицата и книга със синьо на корицата.

  Ровейки се в книгите си, попаднах на много хубави, които бих включила тук, но избрах само тези.

 За момент се замислих дали да не сложа Синът на Нептун, но в последната секунда ми изскочи тази и си казах: Защо пък не?

2. Намери книга с огън на корицата и книга с червено на корицата.


  Това брои ли се за огън? Защото другият вариант е или Злочестие или да преровя рафтовете си.

3. Намери книга с нещо свързано със земята на корицата и книга със зелено на корицата.


Две в едно! Ще измамя, знам си аз! Хе, хе, хе.
По принцип мога да изкарам една или две книги с дърво на тях, но тази е две в едно, защо да го правя? Хем зелена, хем със земен мотив...

4. Намери книга с въздух на корицата и книга с бяло/сиво на корицата.

  Реших да дам няколко с бяло, понеже не намерих такава, която да ми хареса и да изглежда сякаш е с въздух, но малко по-надолу, ако си харесам, ще ги отбележа, че са с въздух.





Ако възприемем, че тези снежинки са задвижвани от вятър, а вятърът е въздух, то тогава тук има въздух.



Мъглата е въздух, нали? Защото това синьото е мъгла. Май.



Имам толкова много бели книги, че ако реша да си подредя библиотеката по цветове, половината е е в черно, другата в бяло, а шарените ще се съберат само на една от двете ми етажерки, а те не са големи.

5. Намери книга със синьо, червено, зелено и бяло на корицата.

Бебето е мое е идеално за този въпрос, хехе.

Тагвам: Paris love, Теди, Мери и Ади

1 коментар:

  1. Благодаря за тага ,звучи доста интересно и в най-скоро време ще го направя :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...