понеделник, 18 юли 2016 г.

The Summer Book Tag




 Благодаря на Памела за тага!
 Ще започна като кажа, че интересното за тази снимка е, че когато я направих, четях Half Wild, а сега чета Half Lost, хехе.

1. Кои корици ви карат да си мислите за лятото?

Истината е, че нямам идея. Никога не свързвам корици на книги със сезони или преживявания, по-скоро времето, през което съм я чела, за това сега просто ще потърся някоя книга, която съм чела през лятото или ми напомня на него.


 
Не успях да се сдържа- тези трите ги четох миналото лято и все още съм разтърсена от тях ^^

2. Коя книга е способна да ободри деня ви?

Да видим...по принцип бих казала всичко на Брандън Сандерсън, но когато поискам да се ободря, просто ще взема книга на  Сюзън Елизабет Филипс ^^

Сега се сетих, че и те ми се виждат летни, но нищо. Все трябва да има категория, в която не се повтарям, нали?

3. Назовете книга с нещо жълто по нея.
 
Тази, тази, тазииии!!! ^^ Fangirl mode


4. Кое е любимото ви лятно четиво?

Лятото обикновено се води свободно време, затова обичам да се затрупвам с всякакъв вид книги- тежки, дебели, тънки, малки и големи, фентъзи и любовни и всякакви, така че няма особено значение. Не препрочитам често книги, но ето какво бих препрочела през лятото:

5. Коя книга ви е оставила с лош край?

  Не исках да свършва така и това е причината да не я харесах толкова, колкото първата. Книгите не са нищо ново, нищо необикновено, но стилът на писане е много необикновен, което го прави...магически, но заради този край всичко се...прецака.

6. Коя книга ви е оставила чувстващи се щастливи след края?


Ами като оставим настрана книгите на Сюзън Елизабет Филипс и тези на Брандън Сандерсън...




7. Коя корица ви напомня на залеза?

Ами, не съм сигурна, затова просто ще потърся нещо тук.

8. Назовете една поредица, която се надявате да прочетете това лято.
 
По принцип исках да прочета Песен за огън и лед, но това няма начин да стане, затова ще измамя, като кажа, че искам да завърша Half Bad трилогията, от която последна книга Half  Lost ми останаха само 180 страници, но покрай тази работа, това ще се случи най-рано в сряда.
26404831

  Ако миналата година също съм правила този таг- той си е за тогава! Трябваше ми пост, а My Experience #2 не е готов, хаха. Както и да е. Всеки, който желае да направи този да се чувства тагнат.

2 коментара:

  1. Направила си страхотен избор на книги ♥ Много интересен таг :) с нетърпение чакам още от блога ти ♥

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...