сряда, 6 юли 2016 г.

June Wrap Up

  Много се забавих с този обобщителен пост, а една от книгите, които прочетох още не е издадена, така че ми липсва на картинката, но нищо.


  Това е леко тинейджърско романче, което беше повече тийн мафия, отколкото предполагах, но заради кратките глави и лекия стил на писане я оценявам по-добре. За жалост, осъзнах, че подобен тип книги не са по моята част, предпочитам Сюзън Елизабет Филипс. ^^


  Поредната страхотна книга на Сюзън Елизабет Филипс и понеже тя ми е любимата авторка си мисля, че дори и да искам, мнението ми не би било особено адекватно, защото си затварям очите за нещата, които не ми харесват. 
  О, момент. Няма такива.

3. Unwanted Magick renamed to  Magick, an Unwanted novel

    Тази книга ми беше изпратена от Mira Monroe, за да я beta-read-на. Нямам идея дали има български еквивалент това. Горе-долу беше нещо като да напиша ревю на книгата без да задържам нищо отрицателно, което ми е хрумнало за нея. Получих и 10$ Amazon Gift Card, с която вуйчо ми поръча Shadows of Self, втората книга на втората поредица в света на Мъглороден
  Като за първа книга тази е доста добре, много ми беше интересна и се чете леко. Мира Монро спомена, че я е редактирала и променила много, затова очаквам да излезе, за да мога да я прочета отново и да й напиша свястно ревю.


  Това беше най-натоварената ми седмица и точно тогава четях тези 300 страници цяла седмица, но просто не нямаше как. Чак сама си бях изнервена. В сравнение с първата, тази има голям напредък, по-добре развита и с още една силна и яка героиня- Марика е невероятна. Надявам се да прочета третата скоро и да не ми се налага да пиша ревю за това, което бих искала да видя в книгата.


  Не съм фен на историческите любовни романи, но тази беше много хубава и съм казала всичко в ревюто си. 


  Все още не знам как да се изразя като хората за тази книга. Тя е страхотна, необичайна, невероятна, зловеща и уникална, с невероятни герои, страхотен сюжет и необикновени събития.


  Това е една хубава, забавна и интересна книжка, за която съм казала достатъчно в ревюто си. Хехе.


  Това е първата книга от този жанр, която прочетох и втората, която ми въздейства по този начин и ме караше да треперя на моменти и да настръхвам много яко. Наистина не очаквах да ми хареса чак толкова.


Тази книга е невероятна от първата страница до последната! Тя е способна да те разтърси, да те трогне и разстрои едновременно, така да те превърне в същинска развалина накрая, че чак да ти хареса.

10. Ритматистът

  След като тази книга е на Брандън Сандерсън реших да не пиша ревю, защото до сега не съм се доказала да съм особено добра в ревюиране на нещо на любим мой писател, защото дори и да е така леко четиво като това, то пак оставя отпечатък върху мен. Книгите му са като наркотик за мен. Мога честно да си кажа, че когато я прочетох на следващият ден си мислих, че все още имам да чета за Джоел и ритматистите.

  Като за завършех на публикацията си ще кажа, че бях забравила кога съм прочела половината от тези книги и на няколко пъти си мислех, че Ваканция в Тоскана също спада към май, но явно е към април. За половината от книгите не знаех какво да кажа, тъй като вече бях забравила, че изобщо съществуват, така че е разбираемо. Ох, надявам се скоро да имам ревю на нещо. 
  Скоро...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...