събота, 30 юли 2016 г.

The Ultimate Game of Thrones Book Tag

  
  Явно е времето за тагове, тъй като все още нямам ново ревю, пък и се събраха прекалено много.
   Благодаря на Мели за тага, а аз от своя страна ще отбележа Теди, Ева-Мария и Айше

1. “We do not sow”: Книга, която не би си купил/а.



Girl Online on Tour- нито на английски, нито на български не бих си я взела, колкото и да е сладка корицата и на двата езика. След първото разочарование (ПРОДАВАМ GIRL ONLINE & В МОРСКИТЕ ДЪЛБИНИ И ГИБЕЛНА ВЪЛНА) нямам намерение да се докосна до тези сухи четива.


2. “Fire and blood”: Книга, която предизвика силни емоции в теб.


 Избирам Кутия за птици, защото през цялото време в мен бушуваше нещо. Тя е много добре написана и те кара да се привържеш към герои, за които знаеш, че са мъртви и въпреки това ти стават някак близки на сърцето и когато прочетеш за смъртта им...Това просто е краят.


3. “Winter is coming”: Любимото ти зимно четиво.


Зимно четиво като книга, която се развива през зимата или която бих чела през зимата? И в двата случая бих избрала да препрочета Мъглороден през зимата, защото за пръв път ги четох през декември и януари, а и кориците са бели. Само да се сдобия с последната книга на втората трилогия и се залавям да ги препрочета.

  
4. “Family. Duty. Honour.”: Книга със силни семейни връзки.


 Защо Свръхестествено не е книжна поредица, за бога?? Няма книга, която да съм чела, в която семейството да е наред. Поне не се сещам за такава точно сега. Мислих си за Чаровник по рождение и Бебето е мое, но не е така. После се замислих за Анита Блейк и се сетих, че макар семейството й да е по избор, а не кръвно, пак си имат проблеми във вътрешните кръгове, но горе долу всички, които изброих, въпреки всичките си несгоди, притежават силни връзки помежду си.


5. “Growing strong”: Книга, за която си имал/а ниски очаквания, но са нараснали.


   Не очаквах Хари Потър да ми хареса толкова много.

6. “Ours is the fury”: Книга, която те е разгневила.


 Самодива. Когато за пръв път видях тази книга, бях много развълнувана за нея, мислех си, че ще ми хареса, представях си мистерия, битки, фентъзи. А то се оказа любовна история. 

  Не ме разбирайте погрешно, харесвам добрите любовни истории. Коренът в това изречение е добри. Силно се разочаровах, а след като се срещнах с Краси Зуркова ми беше и малко гузно, понеже тя е страхотна от това, което видях от нея за един час и ми се щеше да прочета книгата й отново, защото вече бях разбрала защо я е написала така, но после като се замисля...Това не просто ще бъде двулично от моя страна, но и мазохистично, защото просто не ми харесва и това е.

7. “Unbowed. Unbent.Unbroken.”: Книга, към която имаш непоколебима отдаденост.


Книга ли? По-скоро поредица. Или автор. Или направо всичко изброено- Мъглороден, Летописите на светлината на бурята и Анита Блейк, ловецът на вампири.

8. “A Lannister always pays his debts”: Книга, към която се чувстваш задължен.


 Хекс Хол. Ако не беше Хекс Хол, сега нямаше да се запозная с толкова много книжни светове и такива страхотни хора. Дори не знам в какво щях да се превърна, ако не бях открила книгите. 

Докато в миналия таг се постарах да сложа няколко различни книги и да не се повторя нито веднъж, с цел да покажа, че не съм чела 5 поредици на кръст, то тук се повтарям поне два пъти, което наистина не ми харесва, но нямам особен избор, тъй като тези книги за мен идеално се вписват с въпросите.

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...