вторник, 15 септември 2015 г.

Seven Heavenly Virtues Tag


Това е 99-тата ми публикация, която забавих толкова много, понеже не бях сигурна дали да е ревю или таг, а за 100-ната ще направя пост за рафтовете ми, за което ще ми е нужно да наблъскам непрочетените някъде на отделно място.
Така, благодаря на Мели за тага.

1. Щедрост
Коя е най-скъпата книга, която си подарявал(а)?

 Хм, трябва да е била някъде към 20 лева.

2. Прошка
Кой автор има книги, които харесваш и не харесваш, но го харесваш въпреки това?

В момента се сещам веднага само за Л. Дж. Смит и Тайният кръг, където харесвам книгите, но и не ги харесвам, заради Каси, която е просто твърде слаба за вкуса ми, но все пак харесвам книгите.

3. Въздържание
Коя книга харесваш умерено(харесва ти, но е в умерени граници)?

Хм...Не знам. Може би Множество Катрини на Джон Грийн.

4. Усърдие
Коя книга си нямал(а) търпение да прочетеш?

Fangirl, The Waу Of Kings, Words Of Radiance и колкото и странно да е- Хари Потър 2 и само за протокола= още не съм го почнала, но завърша ли си Dead Ice, почвам.

5. Скромност
За коя книга говориш най-малко с цел да не привличаш вниманието върху себе си?

Ами...всъщност за всички без 3-4. Но нека да кажем за Здрач. избягвам дори да си признавам, че съм прочела и четирите, както и първата на нюансовия шит.

6. Целомъдрие
Какви вътрешни качества според теб са най-важни в мъжки или женски персонаж?

Обичам героите ми /без значение от пол/ да са силни, целеустремени, да имат характер и здрава психика. Да не ронят сълзи за щяло и не щяло и да са умни.

7. Доброта
Коя книга би искала да получиш, но не би поискал(а) поради някаква причина?

  Искам да поръчам за рождения си ден на някой Окото на света и Crown of Midnight, но смятам, че мога и сама да си ги взема.

Тагвам всеки, който не е тагнат.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...