четвъртък, 30 юни 2016 г.

Summer 2016 Goals



Обикновено като си съставя списък нещо все не ми се получава, но какво да се прави, аз съм упорита, когато нещо ми се опъва и смятам да се пробвам още веднъж.

Summer TBR

  Има няколко наистина дебели книги, които искам да прочета, за които не съм сигурна, че ще успея да ги мина всичките тъй като ще разнообразявам и с някое по-леко четиво и ще бъда на работа, но важно е желанието. И мотивацията.

1. A Song of Ice and Fire

 От доста време съм хвърлила око на Песен за огън и лед. Защо пък да не й дам шанс през лятото? Само се надявам да ми хареса точно толкова, колкото и първите два епизода от сериала. Когато се запалих и по двете, макар и да не успях да стигна по-далеч от 270-та страница на Игра на тронове заради читателски застой, си казах, че на всяка цена ще ги прочета. Разбира се, вече имам купища спойлери, но пак съм любопитна, това са много дълги книги, давам си по седмица за всяка.

2. War and Peace

  Много ми е любопитно да прочета една тежка класика и единственото, което се надявам е да не я зарежа. Искам да я прочета.

3. Anna Karenina

  Нямам оправдание за тази. Купих си я без да се поинтересувам за какво става дума, но реших да поема и този риск. Трябва да си обогатя общата култура.

4. The Name of the Wind

  Когато си я взех бях много надъхана да я прочета, макар и не веднага, но уви, така и не й дойде времето. Това, което ме притеснява допълнително е, че може би няма да ми хареса. Не съм сигурна защо мисля така, просто напоследък видях няколко отрицателни ревюта на втората книга, а аз не обичам да оставям недовършени поредици.

5. Brisingr
6. Inheritance

Тези двете си ги оставих за училище, без да осъзнавам, че по това време излизат най-много нови книги и че това са общо 2000 страници... На училище да чета подобно нещо... и да го нося в ръка...дори аз не съм чак толкова зле.

  Това, което не ми харесва е, че има огромен шанс да прочета само три от тези книги, понеже има още някои, които задължително ще прочета през лятото. Три от тях са Неизчезваща, Златният мост и Сенките.



Места, които искам да посетя

Не обичам да пътувам много. Ходене насам-натам, разглеждане на неща, които не са ми интересни, ходене и ходене, общуване и като цяло всичко друго, но не и кротуване на някое осветено местенце с книга в ръка и шише студена вода на лесно не е моят тип идея за пълноценна почивка. Обаче тази година има две места, които искам да посетя и на които съм ходила преди де.

Бургас

  Искам да ида в Бургас и живот и здраве на 3-ти ще тръгна, освен ако нещо не се промени, че като си знам късмета дори не смея да се надявам.

Камчия

  Миналата година със семейството ми и семейни приятели отидохме на Камчия. Това е едно много приятно местенце, идеално за отпускане и чете на спокойствие- тихо, почти безлюдно и много хубаво. В хотелът, в който бяхме беше толкова тихо, че сякаш нямаше никого там, а имаше и басейн и всичко,  кухнята им е много добра.  Като цяло това е едно страхотно местенце за хора като мен, които не обичат много шум.
  Напоследък не ходя на плаж, така че смятам и това да направя.



Неща, които искам да направя

 Има няколко неща, които от известно време не обичам да правя и не съм сигурна защо. Промених се и тази моя промяна не ми харесва. Затова както винаги, когато не харесвам нещо в себе си или ще се опитам да го променя, или ще се нагодя към него.
  Вече споменах ходенето на плаж, от известно време ми е адски некомфортно да съм заобиколена от стотици голи хора и аз да съм сред тях, Толкова много еднаквост...Гъх, предпочитам различното. Може би затова не ми харесва.
  Както и да е.

Рокли

Мразя рокли. Не мога да се възприема в такава. До сега това не ми е създавало проблеми.
  До сега.
  Всичко хубаво си има край, казали били хората.
  И са дяволски прави.
  Като за начало, имам една рокля, която ми харесва, но не ми харесва как ми стои, макар и да ми казват, че изглежда добре. Аз не вярвам и това е. Не ми харесва.
  Другото е, че ми предстои да бъда абитуриентка и аз с костюм няма да се появя, защото ще се сваря като го знам времето тук. Дори и да вали, ще е горещо. Надявам се. Гащеризон...и дума да не става. Така че остава рокля. Която ще трябва да е дълга, понеже съм 1.53 м. и да нося къса рокля ще е като да облека туника. Пък и къса рокля е дори по-зле от дълга.
  Данте си има Ад, и аз си имам такъв- всичко женско и най-вече роклите.
  Мисълта ми беше, че искам да нося поне веднъж роклята си.

Тренировки

  Аз и спортът не сме особено добри приятели. На практика, ние сме най-отявлените врагове съществували някога. Това се дължи на факта, че отказвам да отделя 4 часа от времето си за четене, за да се изпотя, но пък не знам какво ми стана и реших да се сдобия с гирички и да започна упражнения. Пожелайте ми успех! Да видим колко дълго ще се задържа с тази си идея. Обикновено ми минава след седмица. Нека сега да е по-дълго, че поне да има ефект. 
  В момента имам мускулна треска. Страхотен завършек на училището. С болки в краката.

  Амиии, горе долу беше това. Нямам много очаквания нито изисквания от и към себе си. Просто се надявам да мога да отметна поне част от тези неща в края на лятото. Още повече, че ще и работя. Това малко или много ще пречи да четенето ми, следователно няма да мога да пиша- друго мое любимо хоби, което заради вторият срок и първата смяна остана в небитието. Въпреки това, надявам се да успея да направя всичко, особено книгите.
Пожелайте ми успех! И ако някой от вас също има такива цели....Успех!

3 коментара:

  1. Избрала си си все страхотни книжки за лятото! :3 Аз имам същия проблем с роклите и също се надявам това лято някак си да успея да го превъзмогна... а и високите обувки. :D Честно, онзи ден и аз си купих гирички, ще се мъчим заедно. А пък Камчия е просто рай. <3

    ОтговорИзтриване
  2. been there, done that. до десети клас категорично отказвах да се пъхна в рокля, пола или каквото и да било, което не е с тесни крачоли. :D и после нещо ми прещрака. отне ми време да се възприема в тях, де, но към сегашен момент ги обожавам.

    колкото до тренировките... до човек си е. но! допреди 2 години и самата аз се считах за най-скарания със спорта човек, който познавам. открих обаче, че физическото натоварване е прекрасен метод за психическо разтоварване. а когато няма какво да разтоварвам, се радвам на чувството за продуктивност и удовлетвореност, което всяка завършена тренировка ми носи, била тя и за 15 минути. във всеки случай не съм богиня на фитнеса и доста често нямам време или откровено ме мързи, но всеки път, когато се взема в ръце и потренирам, тялото ми ми благодари. даже въпреки мускулната треска на следващия ден. :Д

    иначе, завиждам ти за амбицията да прочетеш толкова дебели книги за такъв период от време (твърде много обичам да си чета бавно, за да се амбицирам и аз). аз също много искам да видя за какво иде реч в 'ана каренина', чувала съм много хубави неща за нея, но май няма да смогна да стигна до нея тая година. :D

    ... отплеснах се с коментирането. така де, евала. даже и да не успееш да си изпълниш докрай всичките цели, ентусиазмът още важи. (:

    ОтговорИзтриване
  3. Аз все още съм на същото мнение за роклите. Харесват ми, но не и върху мен, иначе отстрани - да. Пожелавам ти едно невероятно лято с много хубави моменти, от които да те заболи устата, докато разказваш след това за тях! :))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...