събота, 11 юни 2016 г.

A to Z Bookish Survey

  Благодаря на Мели и Мери за тага!
  Много ми е интересно да го направя, така че без повече празни приказки започвам!


1. A като Author: Автор, от който имаш най-много книги:


Най-много са ми книгите на Ришел Мийд, на П.С. Каст и Кристин Каст, на Касандра Клеър, на Дж. Р. Уорд, Сара Дж. Маас, Брандън Сандерсън, Дж. К. Роулинг и Рик Риърдън.


2. B като Best: Най-доброто продължение някога:



Последната игра: Ключ небе, Кралицата на сенките, Короната и Сияйни слова.



3. C като Currently reading: Коя книга четеш в момента:


Негодник по неволя на Сара Маклейн, която е наистина увлекателен исторически любовен роман.


4. D като Drink of Choice While Reading: Коя е любимата ти напитка докато четеш:

Нямам навика на си приготвям напитки, докато чета. Понякога си приготвям чаша кафе или чай, но най-често пия вода, защото ми е най-наблизо и най на лесно.


5. E като E-reader or Physical Book?: Предпочиташ да четеш книги на хартиен носител или електронни книги:

 Със сигурност предпочитам да чета хартиените книги. Те са истински. Можеш да ги докоснеш, да ги помиришеш, да ги усетиш и да ги разлистиш.


6. F като Fiction: С кой герой от книга би излизал/а в гимназията:

Нямам идея, да си кажа честно. Все повече и повече си мисля, че един от братята на черният кинжал би бил идеален за мен, но кой точно не мога да кажа, защото всички са ми любими и всички си имат жени...


7. G като Glad you gave this book a chance: На коя книга си доволен/а, че си ѝ дал/а шанс:


На Рубиненочервено, на Хари Потър, на Гондолата на времето, на Изборът, на Гневът и зората, на Друговремец и на още други, без които сега читателският ми опит би бил наистина малък.


8. H като Hidden Jem Book: Коя книга за теб е като истинско бижу:

Всички книги ан Брандън Сандерсън и Лоръл К. Хамилтън (добре де и Рик Риърдън) са ми като най-ценните бижута в кутийката ми за такива.    


9.I като Important: Важен момент в живота ти на читател:

Най-важният ми момент в живота ми на читател е, когато видях Хекс Хол на рафта в My Market-а.


10. J като Just finished: Книга, която току-що си приключил/а:

Безкрайното море на Рик Янси.


11. K като Kinds of Books You Won’t Read: Какви литературни жанрове не четеш:

Не чета non-fiction.


12. L като Longest Book You’ve Read: Коя е най-дългата книга, която си чела:

Най-дългата книга, която съм чела е Пътят на кралете, която в моето копие е 1250 страници, заедно със Сияйни слова, която не помня точно колко беше, но българското копие е от малко над 1000 страици, формат А4 и с твърди корици.


13. M като Major Book Hangover Because Of: Коя книга ти е дала усещане за свръх доза:


Пътят на кралете и Сияйни слова. Винаги ще помня каква бях, когато приключих тези невероятни книги. Само Брандън Сандерсън може да ме накара да се изглеждам доволна от това, че се чувствам като сдъвкан и изплют боклук от емоции.



14. N като Number of Bookcase You Own: Колко библиотеки за книги имаш:

Сложно е за обяснение, но да кажем, че имам две етажерки, половин секция и съм окупирала няколко от рафтовете на брат си.


15. O като One Book You Might Have Read Multiple Times: Има ли книга, която си чел/а повече от веднъж:


Тъмна любов, Наполовина в гроба, Град от кости.



16. P като Preferred Place To Read: Къде обичаш да четеш:

В леглото предимно, в автобуса и във влака, макар и скоро да не съм пътувала с влак.


17. Q като Quote that inspires you/give you all the feels from a book you’ve read: Цитат от книга, който те вдъхновява:

Бих изредила всички цитати, които мога да намеря на Брандън Сандерсън, но има един, който наскроо много си харесах.

“The purpose of a storyteller is not to tell you how to think, but to give you questions to think upon.”
-Brandon Sanderson


18. R като Reading Regret: За какво съжаляваш като читател:

Съжалявам, когато идеята на автора е добра но изпълнението не.- Мери, може ли да оставя отговорът ти и като мой? Само ще добавя и също- съжалявам, когато реша да прочета прехвалена книга.


19. S като Series You Started And Need To Finish(all books are out in series): Коя завършена поредица искаш да прочетеш до края:

Колелото на времето ме влече силно.


20. T като Three of Your All-Time Favorite Books: Кажи твоите три най-любими книги:


Последната империя
Пътят на кралете
Стоманено сърце


21.U като Unapologetic Fangirl for: Непростим фен на...

Брандън Сандерсън, лоръл К. Хамилтън, фентъзи книги, Мъглороден, Хари Потър, Стоманено сърце, Рик Риърдън, книги, на съвременните любовни романи на Ибис, на Сюзън Елизабет Филипс, на фентъзи книги, на книги и на всичко с книгите.


22. V като Very Excited For This Release More Than All The Others: Коя е книгата, чието излизане очакваш с нетърпение:

Третата книга на Летописите на Светлината на бурята, която се казва като мечът на Далинар- Oathbraker или поне така мисля, където ще има повече Далинар и повече за миналото му. Обичам Далинар.
Очаквам с нетърпение An Empire Of Storms, последната на ACOTAR,  последната на Последната игра, The Dagger and The Rose и още много други.


23. W като Worst Bookish Habit: Кой е най-лошият ти книжен навик:

  Винаги прочитам последният ред на последната страница на книгата или последният параграф или страница, ако не разбера нещо, се връщам няколко страници назад, за да схвана идеята, а после, докато чета и заподозра нещо, разлиствам, докато не стигна до момента, в който всичко се разкрива. Докато наближа този момент, обаче, вече съм разбрала най-големите plot-twist-ове в историята. 


24. X като X Marks The Spot: Start at the top left of your shelf and pick the 27th book: Посочи 27 книга на най-горния ти рафт започвайки от ляво надясно:

Нямам по 27 книги на рафт, понеже са тесни (27-ми номер съм!), но ще импровизирам.
Нощна сянка, втората на Аз, вещицата на Дебора Харкнес.


25. Y като Your Latest Book Purchase: Коя е последната книга, която си купи:

Последната книга, която си купих е Anna Karenina by Leo Tolstoy (Лев Толстой), която нямам търпение да започна през лятото, заедно с Война и Мир и Игра на тронове, да, знам, прекрасна комбинация.


26.Z като ZZZ-snatcher book (Last Book That Take You WAY Late): Коя е последната книга, която те е държала буден/а до късно:

Гневът и зората на Рене Ахдие ме държа до късно вечерта и ако тогава не бях наистина много изморена и на училище, сигурно щях да я прочета.

 Тагвам: Tedy и Briana Knows

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...