понеделник, 20 юни 2016 г.

Вождът - Моника Маккарти

  Ако обичате секси и мускулести свирепи шотландски воини, които размахват различни видове оръжия, то Вождът е за вас.
  Стила на Моника Маккарти е лек и завладяващ. В сравнително дълги глави, за подобен тип книга, тя успява да опише изключително много неща по лек и интересен начин, с което ме спечели от началото на книгата си. Това, което най-много ми хареса в нея е, че умее да се изразява много добре и да описва страхотно емоциите. Отварящите й изречения в пролога и в първата глава много ме зарадваха, тъй като са от типа, който може да ме накара веднага да се зачета.
   Освен битки, любов и страст, тя е заложила и малко хумор, който да разведри обстановката в някои напечени моменти. Това е един голям плюс за романа.
  Не съм добра по история, хич ме няма в историческите факти, затова просто казвам, че действието се развива през 15-ти век, по време на крал Едуард и нашите стражи на Шотландия се обучават, за да се бият в бунт/война срещу него. По много интересен начин Тор е измамен да сключи сделка, която го прави водач на тази група от големи, силни, свирепи и мускулести мъже. Той трябва да ги подготви за тази битка, а междувременно всеки от тях ще си намери жена. На вожда винаги честта е оказана първа.
  И след като съм го подкарала, нека да спомена Тор, чийто персонаж е един от най-големите ми идеали, понеже толкова много обичам подобни мъже като него! Той е висок, силен, мускулест и властен. Заради миналото му и статута у на  вожд, той се е изградил като студенокръвен, находчив и изключително добър лидер, който не показва емоциите си пред никого, дори и пред собствената си жена. Той не обича да му се противоречи и заповедите му да бъдат оспорвани, затова Кристина се оказва едно предизвикателство за него, което той се научава да обича.
  Винаги съм обичала да чета как един подобен голям, силен и непобедим мъж като Тормонд Маклауд бива "опитомен" от една малка и привидно крехка жена, която реално има повече сила, отколкото изглежда. Макар и Кристина не винаги да изглежда на върха на способностите си, тя е една смела млада жена, която всъщност стъпва в този брак, вместо сестра си, която е болнава и мечтае да бъде монахиня. Жертвайки се за нея, обаче, Кристина намира по-добър живот за себе си (и сестра си) и така започва съвместният й живот с Тор, който се оказа предизвикателство и за двама им, но на различни нива.
  Единият трябва да се пребори с гордостта и ината си и да отключи емоциите си, а другият трябва просто да се научи, че за да властваш над подобен мъж е по-добре да казваш и настояваш за това, което искаш. Двамата постепенно успяват да постигнат това, както и много повече, но най-любимите ми моменти са тогава, когато Тор изпитва безпомощност, защото не знае как може да помогне. Няма нищо по-сладко от това голям и силен мъж да се чувства безпомощен, да се прекланя пред дребничката си жена и да осъзнава чувствата си.
  Другото, което много ми хареса беше, че това не е просто обикновена историческа книга за любов, в нея има и малко битки в шотландски стил, така да го кажа. Харесва ми всичко как е описано, добре е и има някои забавни подмятания от този тип, които винаги са ми забавни, а стражите...да кажем, че от сега мога да предвидя, че всичките ще ми станат любимци.
  Вождът е една приятна книжка, която съдържа всичко, от което се нуждая, когато не чета фентъзи- любов, страст, битки и много интересни герои. Чете се наистина бързо и лесно може да бъде заобичана.

Благодаря на издателство Егмонт за предоставената възможност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...