петък, 3 юни 2016 г.

May Wrap Up

 
Месец май винаги е бил сред най-продуктивните ми и тази година отново се доказа с цели 11 книги.


  Първата книга за май беше нещо средно между голямо разочарование и голямо удовлетворение, понеже имаше места, на които исках просто да спра да чета и никога да не се завръщам към тази книга, но също така имаше моменти, когато не можех да я пусна, особено към последните 200 страници.
  Всичко, което имах да кажа, съм го казала в ревюто си, което е под формата на линк в заглавието горе.
  Това не означава, че Лейди Полунощ не си заслужава. Напротив!


 Да се включа в Book Buddy-A-Thon-а с Йоана беше от най-умните неща, които съм правила този месец. Изпълних го целият (постът й може да видите ТУК) и съм много доволна.
  Обещание на Карина Хали е една страхотна YA книга, която ми хареса повече, отколкото очаквах или отколкото исках. Тя е страхотна и дори една моя приятелка я прочете сравнително бързо (около 3 дни), а тя обикновено не чете. Смятайте само.


  Тук нямам какво особено да кажа, понеже това е любимата ми, най-любимата ми книга в цялата поредица. Винаги съм харесвала Идлин повече от Америка, но в тази книга се влюбих не само в главната героиня, но и в избраното от нея момче. Те са толкова сладки и така ми стоплиха душата, че чак не можах да повярвам!


  Това е една от новите ми любими книги. Ако сега някой ме попита коя е любимата ми книга, без колебание ще посоча Гневът и зората.


  One With You или Обречена на теб (с чийто превод хич не съм съгласна!) е перфектният завършек на тази моя така обична поредица. Съдържа всичко, което бих могла да искам- романтика, драма, добре описани взаимоотношения между героите, напрежение и малко трагика- всичко това в едно!


  "Казвам се Аполон."- Не ви трябва да знаете нищо повече.
  Макар и много да харесах тази книга, не успях да й напиша ревю, но пък за това имам 5 причина да прочетете Скритият оракул.


  Обичам книгите на Сюзън Елизабет Филипс и ревютата винаги ги пиша много трудно, така че не ме съдете, ако това не е особено добро.

8. Самодива

  Нямам ревю, но пък имам друг пост. Един ден с Краси Зуркова.
(Сега, след като авторката ми обясни много от нещата в книгата и защо ги е направила такива, каквито са и като научих, че любовната история се е появила първа, реших, че трябва да препрочета книгата отново. Няма да е този месец, но ще е скоро, за да мога да я оценя сега, когато я разбирам, защото ме е яд, понеже много харесах стила и идеята, както и авторката.)


  Винаги се трогвам, когато прочета книга на Сюзън Елизабет Филипс. Не съм сигурна, че има какво друго да кажа.


  Хареса ми повече, отколкото очаквах и отколкото се надявах. Много съм доволна от тази книга и макар ревюто ми да е кратко, се надявам да изразява колко ми хареса. 
  Макар и доста предвидима, Фалшивият принц е една страхотна книга!

11. Кралят беглец

  Не съм сигурна защо, но не ми се пише ревю за тази книга. 
  Хареса ми почти колкото първата, макар и доста по-малко, а уж имаше повече действие. Не знам на какво се дължи и по-ниската ми оценка, но нещо в нея не беше толкова добро и хващащо, както в първата.
  И все пак, аз съм напълно доволна от нея.
  Това бяха книгите, които прочетох през май. Много ми хареса как се получи и съм доволна от
резултата си, макар и в последно време все да чета по десетина книги, но то не е за оплакване.

  За следващият месец бих желала да опитам да прочета поне някоя от следните книги:
   Господин Неустоим, Негодник по неволя, Кутия за птици, Библиотеката на Въглен връх, Двор от мъгла и ярост и Седем години копнеж. Ако успея повече- по-добре, ако пък не успея...винаги мога и по-късно! Като се познавам, ще направя подобна бройка книги, но различни. Не споменах нещо по-специално към книгите, защото това не е TBR пост или такъв комбиниран, а просто споделям кои бих желала да прочета.
  Успешен месец и успешно завършване!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...