петък, 24 юни 2016 г.

Mid-Year Book Freak Out Tag


Благодаря на Кая за този таг! Тъкмо се нуждая от постове!

1.Най – добрата книга, която си прочел/а досега през 2016

Охх, това е наистина труден избор. Ами ако не знам коя е най-добрата? Защото със сигурност прочетох много добри книги тази година.
Може би Гневът и зората, Чаровник по рождение, Илумине, Двор от рози и бодли и Тъмна дарба са ми сред най-първите. Има и още, разбира се, но все пак.

2.Най – доброто продължение, което си чел/а досега през 2016

  Короната, Ключ небе и One With You ги казвам без колебание! Бих изредила и още, но тези са ми сред любимите.

3.Новоиздадени книги, които искаш да прочетеш, но все още не си

Библиотеката на Въглен връх, Съдбоносно бягство,  Сенките, Звезден полет, Неизчезваща и Златният мост.

4.Най – желани предстоящи издания през втората половина на годината.

Чакам с нетърпение третата на Последната игра и петата на Стъклен трон.

5.Най – голямо разочарование

Girl Online със сигурност, макар и да не си спомням кога излезе точно, но просто тази книга е наистина прехвалена. Има фенфикшъни из целият свят със същият сюжет, но по-добре написани, които са безплатни!

6.Най – голяма изненада

 Ключът на Блекторн и Короната- изненадващо е колко много ми харесаха тези две книги и колко много чакам следващата на първата.
 А Хари Потър дори няма да го споменавам. тези книги яха повече от просто голяма изненада.

7.Любим нов автор (с дебютна книга или нов за теб)

Рене Ахдие с Гневът и зората. Дори не ми трябваше да се замисля, а само да си спомня колко бързо я прочето и колко много я харесах. 

8.Нов герой, по когото си падаш

Ами те са наистина много, но може би имам слабост към Ерик от Короната, Яго Тлалок от Последната игра, много харесвам Магнус Чейс и Фред и Джордж, които едва ли се налага да казвам от къде са. Както и Рис...

9.Най – нов любим герой

Рисанд, Касиан, Мор, Амрен и Азриел са най-великите! (Запалена още от прочита на ACOMAF

10.Книга, която те е разплакала

Никога не съм плакала на книга и това не се е случило все още. Казала съм си, че авторът, на чиято книга пророня сълзи, ще се нареди до Лоръл К. Хамилтън и Брандън Сандерсън.
Иначе Чаровник по рождение бе на косъм да ме разплаче.

11.Книга, която те е зарадвала

  Мечът на лятото, Короната, Бебето е мое и Чаровник по рождение- това са едни от многото книги и усещам колко много се повтарям, но наистина ме впечатлиха най-много.

12.Любима книга, превърната във филм, който си гледал/а тази година

  Тази година май не съм ходила на кино, затова пък ще спомена отново Хари Потър, защото когато прочетох книгите, изгледах и филмите и бях наистина много доволна и много щастлива и мога да кажа, че Хари Потър не е еднократно щастие, а повтарящо се, защото винаги можеш да се докоснеш отново до книгите и филмите, те сякаш се допълват взаимно.

13.Любимо ревю, което си написал/а досега през годината 

Понеже не съм сигурна че от 60+ ревюта мога да избера едно, ще посоча това на Короната, което е с най-много посещения (430).

14.Най – красивата книга, която си си купил/а досега (или си получил/а) 

Гневът и зората, Илумине, Звезден полет, Ана Каренина, Името на вятъра, Стъкленият меч, Двор от мъгла и ярост и много други.

15.Кои книги имаш нужда да прочетеш до края на годината

  Имам нужда да прочета още много книги, но някои от тях са Игра на тронове цялата поредица, Война и мир, Ана Каренина, Името на вятъра, Brisingr, Гласът на острието и Inheritance

Тагвам: Мели 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...