сряда, 29 април 2015 г.

Book Combo Tag

Видях, че Йоана (извинявай, че ползвам цялото ти име, но Йонито звучи лигаво, а Ана неестествено за мен) ме е тагнала, помня, че май я помолих и нямам търпение да направя първия си таг.

1.Кои двама автори бихте искали да обединят авторските си умения в една обща книга? 

Първото, което ми дойде на ум и беше абсолютно и напълно абсурдно беше двамата ми любими автора да обединят уменията си- Лоръл К. Хамилтън и Брандън Сандерсън, но те толкова се различават един от друг, че просто резултатът или би бил комичен или трагичен.Ето защо решавам да комбинирам Рик Риърдън и Брандън Сандерсън в една книга, дори мога да си я представя.
А другото е- Лоръл К. Хамилтън и Джанин Фрост.

2.Коя е любимата ви съвместна работа между автори?

Ами тъй като съм прочела само Уил Грейсън, Уил Грейсън на Джон Грийн и Дейвид Левитън, плюс Училите за вампири на П.С. Каст и Кристин Каст, казвам, че Уил Грейсън, Уил Грейсън за сега е на върха, защото беше много забавна книга и разтоварваща, докато Училище за вампири по едно време стана малко суховато.

3.Ако можехте да комбинирате две истории и да ги направите на една обща книга, кои щяха да бъдат те и какво щеше да стане заглавието им?

Хмм...Това е труден въпрос. Веднага в главата ми изникват Пърси Джаксън и боговете на Олимп и Максимум Райд. Би било особено забавно да видим как тези деца се обединят с другите деца и направят общ сюжет и всичко. Би било интересно да видя всичко това заедно, но всъщност винаги съм искала Пърси Джаксън да се срещне с Картър и Сейди Кейн за това вместо Пърси и Макс на Олимп, решавам да събера Джаксън и Кейн- между Египет и Гърция. Не може да бъде отречено, че комбинацията между Пърси и Картър и Анабет и Сейди, би била просто убийствено забавна.

4.Кои двама герои от различни книги, бихте събрали заедно? 

Много бих искала да срещна Анита Блейк с Мери Джентри, за да си поговорят. Също така винаги съм искала да събера Пърси Джаксън и Картър Кейн, за да видя какво ще стане (знам, че има истории за тях, в които пътищата им се пресичат, но не съм ги чела). И последното, но не на последно място- бих желала да събера Кат от Среднощен ловец на Джанин Фрост със Селена Сардотиен от Стъклен трон на Сара Дж. Маас. Представям си ги как пият кафе.

5. Кои два свята от различни книги, бихте искали да видите заедно в един епичен свят? 

Като споменахме епичните- светът на Дейвид Чарлстън от Стоманено сърце, поредицата се казва Възмездителите и света на Мъглороден. Просто...до някъде си приличат, но също се и различават, а и нали са на един и същи автор. Но ако трябва да комбинирам светове от различни автори, най-вероятно ще го направя по следния начин- Среднощен ловец + Братството на черния кинжал, защото на братята ще им дойде добре още една жена войн в редиците им.

6.Коя поредица ще се радвате да видите събрана в една книга?

Опа...ами не знам, честно казано. Всичките ми поредици са супердългите и не знам кое и как бих събрала, но може би...може би бих искала да събера в една книга О като оргазъм и З като закови ме, защото просто са като една книга, разделена на две части. Какво друго бих събрала? Хекс Хол трилогията, бих я събрала, за да стане една голяма книга. Не е като да има големи паузи между книгите.

7. Кой тагвате?
И това вече е наистина трудно, защото не поддържам връзка с никакви блогъри, с изключение на Йоана... Но все пак ще тагна  Melly ©, Илияна и Jeina

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...