понеделник, 6 април 2015 г.

Въведение като за добре дошли (Welcome + Introduction)

  Добре дошли, като за начало, в Atta's Bibliophilia (A'sB). 
  От известно време искам да си направя само мой блог за книги и случайни теми. До сега имах един блог, който беше общ между мен и още няколко приятелки, но малко по малко го зарязахме. 
  Както и да е. Първите няколко публикации най-вероятно ще бъдат публикувани почти една след друга. Това ще са ми стари ревюта на книги, които присъстват и в другият блог под тамошният ми прякор- Dark-Angel.


Welcome to Atta's Bibliophilia (A'sB)

  I've wanted to have a blog of my own and write about books for a while.
I've had it for several months and now I decided to try and translate it in case there are foreign readers. I'm not very good at writing in english so there might be mistakes and a friend of mine is helping me - or even translating on her own- with the remaking of the reviews. 
  Well, have a nice time! :D


1 коментар:

  1. Блогът според мен е полезен за любители на книгите, като мен. Аз също си падам предимно по Фентъзито, но чета почти всякакъв жанр, стига да ме грабне идеята. По начина, по който описваш, ме заинтригува да си купя някои от книгите, надявам се това да се получи и с други читатели на блогa ти. Ти самата си и един прекрасен писател, което си личи, дори, когато не е изразено, чрез писането на собствена история.
    - DWolfGirl

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...