вторник, 7 април 2015 г.

Осем книги за четене, а желанието го няма (#New)


  Не знам как е при повечето книжни плъхове, но при мен няма ден, в който да не ми се чете нещо, но също така има и дни, в които съм в нещо като творчески застой (hobby-pretending to be a writer) и тогава чета наистина много повече от обикновено.
 Сега, обаче, съм в нещо като читателски застой. Чете ми се, но не ми се чете. Няма го истинското желание, което по принцип ме обзема, когато си наумя да прочета дадена книга. Щом това стане, тя е в главата ми наистина дълго време. А може пък и това да се дължи на факта, че нямам книгата, която искам да прочета. Мога да си я изтегля, разбира се, но какво му е хубавото на това? В последно време искам да прочета Елинор & Парк на Рейнбоу Роуъл и всичко друго е някак по-...бавно прочитано. Включително и Елантрис на Брандън Сандерсън, която се вижда, че чета в момента. Едва на четвърта глава съм и ми е интересно, но също така ми се пише и нещо не мога да се убедя да чета повече, а ми трябват още 7 лева, за да мога да си купя Елинор & Парк. Ще почакам, докато събера нужните пари (което сигурно ще стане във вторник на 14.04.2015) и веднага ще си я взема.

   По принцип аз съм стриктен привърженик на фентъзи жанра, но от скоро започнах да разнообразявам с еротика, криминални и такива...романтични? Драма? Не съм сигурна като какви се определят книги като Вината в нашите звезди, Множество Катрини, Целувка за Ана, Елинор & Парк и др. А тези книги, които имам ми седят от няколко месеца на рафта като някои от тях всъщност са от скоро като Half Wild, която пристигна днес (07.04.2015) и Elantris, която си купих миналата седмица.

  Красиво начало е четвъртата и предпоследната книга (за която знам) от поредицата, която аз наричам Красивите, която се състои от:
1. Красив негодник
2. Красив непознат
3. Красив играч
4. Красиво начало
5. Красива тайна (разбрах, че излиза през май)
 Тях ги чета след определен брой книги, които сметна за натоварващи и за това прочитам нещо по-леко. И четирите се четат лесно, интересни са като за еротика и дори имам ревю за Красив негодник, което е сред старите и ще бъде качено скоро. Half Wild и Разнищи ме са втори книги от трилогии, които са излезли наскоро. Първата на Half Wild е Half Bad, а първата на Разнищи ме е Разбий ме. И двете са много добри и интересни, за които нямам ревюта и едва ли ще пиша, но това не означава, че не си заслужава да се прочетат.
  Спомням си как преди две години видях в BRAVO книгата Чуждо влияние и ми стана интересно, веднага ми се прииска да я прочета, но тогава изобщо не си купувах книги и така и не стана, за това си ги купих и двете наскоро, защото са само 8,90 и бях започнала да чета първата, а именно Чужди очи, но я прекъснах до средата, защото исках да прочета първата книга от поредицата на Нора Робъртс- В смъртта. Смятам да ги дочета и то скоро.
  Що се отнася до Книгата на живота, това е третата и последна книга от трилогията на Дебора Харкенс с първа книга Аз, вещицата и последно, но не на последно място- Сънят на сукубата, трета книга от поредицата за Джорджина Кинкейд ме чака търпеливо, защото и нея като Красивите използвам за леко четиво. Като всяка друга поредица на Ришел Мийд, която съм чела, тази също е хубава и мисля, че са към пет-шест книги като само три, за жалост, са преведени.
 И така, след изреждането на осемте ми книги и очевидно положителното ми мнение за всяка от тях, остава въпроса защо. Защо седя и се чудя как да направя първата си нова публикация в блога горе-долу интересна, вместо да чета? Защо седя и не чета? Защото имах идея да споделя всичко това тук и да пиша по TeenFiction-a си.
  И сега, след като споделих всичко, което имах да споделям, смятам да прочета поне още малко от Елантрис, защото тя заслужава вниманието ми и тогава ще правя всичко друго. (Умирам си да сложа емотиконка почти на всеки втори ред. Едва се удържам.)
  Пожелайте ми приятно четене!  ;) :D (Ето, не се сдържах.)


2 коментара:

  1. "Красиво начало" не е последната книга от поредицата през май в България ще излезе още една "Красива тайна "

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така ли? Добре, това е още по-добре, не знаех, но пък и не съм търсила, предполагах, че това е краят...заглавието ми се стори доста...крайно.

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...